.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه‌اندازي سامانه اطلاع‌رساني سازمان جوانان مازندران

راه‌اندازي سامانه پيام كوتاه اطلاع‌رساني سازمان جوانان مازندران، اهداي زمين و هزينه ساخت پايگاه اورژانس در ساري و ... از جمله اخبار كوتاه مازندران است.

سرپرست مديريت سازمان جوانان مازندران بيان داشت: سامانه پيام كوتاه اطلاع رساني سازمان جوانان مازندران به شماره 30008620 با هدف برقراري ارتباط با مخاطبان و دسترسي آسان‌تر نسل جوان و بازخورد عملكرد اين سازمان از طريق نظرسنجي ايجاد شده است.
روح‌الله معافي افزود: ويژگي اين سامانه ارتباط دوسويه و برقراري ارتباط دو طرفه بين سازمان، مراجعان و سازمان‌هاي مردم نهاد است.
سرپرست مديريت سازمان جوانان مازندران تصريح كرد: برقراري ارتباط با مدير و صرفه‌جويي در وقت و هزينه‌ها از ديگر فوايد اين طرح است.
معافي افزود: با اجراي اين طرح جوانان و مراجعه‌كنندگان در حداقل زمان با مديريت سازمان جوانان ارتباط برقرار كرده و به ارائه ديدگاه‌ها، پرسش‌ها و نظر‌هاي خود مي‌پردازند.
مشاور استاندار مازندران در امور جوانان گفت: اصحاب رسانه مي‌توانند روزانه از طريق پايگاه اطلاع رساني سازمان جوانان مازندران نشاني از آخرين اخبار رويداد‌هاي اين سازمان مطلع شوند.


* اهداي زمين و هزينه ساخت پايگاه اورژانس در ساري
طي مراسمي پايگاه اورژانس مرحوم دكتر مرتضي بخشي در مسير جاده ساري به كياسر كلنگ زده شد.
در مراسمي با حضور فررزاد گوهر دهي مديرعامل مجمع خيرين سلامت استان، سيد رمضان شجاعي نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي، اكبري مدير مركز فوريت‌هاي پزشكي استان، بخشدار كليجانرستاق و جمعي از اهالي منطقه كلنگ احداث پايگاه اورژانس مرحوم دكتر مرتضي بخشي در كيلومتر 25 جاده ساري به كياسر به زمين زده شد.
فرزاد گوهردهي مديرعامل مجمع خيرين سلامت استان مازندران گفت: زمين اين پايگاه توسط نوروز بخشي خير ساروي خريداري شده و هزينه ساخت آن را نيز تقبل كرده است.
مديرعامل مجمع خيرين مازندران افزود: برآورد اوليه هزينه احداث مجموعه فوق يك ميليارد ريال است كه توسط اين خير و به نام فرزندشان مرحوم دكتر مرتضي بخشي نامگذاري شد.


* 16 بازنشسته شيلات مازندران تجليل شدند
از 16 بازنشسته شيلات مازندران تجليل شد.
به گزارش فارس از بابلسر، در مراسم تجليل از اين بازنشستگان مديركل شيلات مازندران اظهار داشت: توجه سازمان‌ها به نيروي انساني سبب بهبود كميت و كيفيت كارها مي‌شود.
حسن حبيب‌نژاد با اشاره به خدمت صادقانه اين بازنشستگان در عرصه شيلات استان افزود: شما با نگاه انقلابي و جهادي و خدمت بي‌منت در سه دهه تلاش و كوشش، ارتقاي جايگاه توليد آبزيان استان در سطح كشور را فراهم كرديد.
وي با اشاره به اينكه شيلات استان بايد با الگوگيري از تلاش و خدمات بازنشستگان بالندگي بيشتري را در تمام زمينه‌هاي شيلاتي فراهم كند، افزود: ايمان همراه با عمل صالح يك كارمند در محيط كار سبب رستگاري فرد و موفقيت سازمان در امورهاي مختلف مي‌شود.
حبيب‌نژاد در اين مراسم با اهداي هدايايي از 16 بازنشسته شيلات مازندران تجليل كرد.

* مشتركان برق مراقب ترفندهاي افراد سودجو باشند
مدير امور خدمات مشتركان شركت توزيع برق غرب مازندران به مشتركان برق درباره ترفندهاي افراد سودجو هشدار داد.
لادن فقيه نصيري در گفت‌و‌گو با فارس افزود: با توجه به اعلام نرخ‌هاي جديد تعرفه‌هاي برق پس از اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها، بسياري از افراد سودجو با عناوين مختلف از سوي شركت‌ها و موسسات غيرموجه با برقراري تماس‌هاي تلفني و مراجعه حضوري سعي در فريب مردم را دارند و با طرح مطالبي از قبيل فروش و نصب دستگاه‌هاي كاهنده مصرف برق، تغيير در ساختار كنتور و دستكاري لوازم اندازه گيري براي كاهش ميزان مصرف برق به نشر اكاذيب مي‌پردازند كه از نظر علمي، كاربردي اطلاعاتي نادرست بوده و از سوي صنعت برق كشور مردود و غير قابل پذيرش است.
وي ادامه داد: از آنجايي كه حفظ و نگهداري لوازم اندازه‌گيري (كنتور) بر عهده مشتركان است و هرگونه دستكاري در اين لوازم داراي مجازات سنگين است.
نصيري گفت: از مشتركان و مردم منطقه غرب مازندران درخواست مي‌شود تا با رد پيشنهاد اين دسته از افراد سودجو در حفظ و نگهداري لوازم اندازه گيري (كنتور) توجه ويژه داشته باشند و از ماهيت افرادي كه به عناوين مختلف قصد بازديد از لوازم انداز‌ه‌گيري را دارند اطمينان حاصل كنند.

* 6600 خانوار آملي از آب آشاميدني بهداشتي برخوردار مي‌شوند
طرح آبرساني به شهر آمل همزمان با پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي مورد بهره‌برداري قرار مي‌گيرد.
‌با افتتاح اين طرح كه به منظور مقابله با كمبود آب به ويژه در فصل تابستان اجرا شده در هر ثانيه 110 ليتر به ميزان آب شرب اين شهر افزوده مي‌شود.
محمدتقي حسين زاده مديرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: اين طرح شامل حفر و تجهيز دو حلقه چاه با آبدهي 110 ليتر در ثانيه، اجراي خط انتقال آب به‌طول يك هزار متر در قطرهاي 280 ،300 و 400 ميليمتر و احداث خط انتقال نيرو به قدرت 45 كيلووات و به‌طول 100متراست.
حسين‌زاده افزود: براي اين طرح آبرساني يك اطاقك 35 متر مربعي، حصاركشي به‌طول 60 متر و محوطه‌سازي به مساحت 200 متر مربع نيز احداث شده است.
مديرعامل شركت آب و فاضلاب مازندران هزينه اجراي طرح آبرساني به شهر آمل را 3 ميليارد و 250 ميليون ريال اعلام كرد.‌


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.556 seconds.